cok yerinde bir konu olmus bi konuda acil bi cevap bekliyordum bende.
40 tl yi yarin Halkbank a yatırdıktan sonra internetten nasıl başvuru yapıyoruz ?
Gecen senede sınava girdiğim için sifrem vs var ama bi arkadaş illa mezun oldugun liseye gideceksin dedi digeri yeni kayıt yapmalısın yeni fotoğraf çekmek lazım dediler kafam iyice karıştı...
bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim @corpixx
Dediğim şekilde parayı yatırıyosun.
ais.osym.gov.tr den ösys bölümünden başvurunu yapıyorsun zaten geçen seneki bilgilerin sistemde kayıtlı oluyor fotograf olarak geçen seneki çektigin fotograf otomatik olarak atanıyor. Başvuru yaparken sadece sınava girmek istedigin yerleri seçiyorsun istanbul kadıköy üsküdar falan filan
Boy kilo yazıyorsun birde geçen sene ösym tarafından yerleştirilmediysen veya mezunsan filan
ösym tarafından yükseköğretim kurumuna yerleştirilmedim diye bir seçenek var onu işaretliyorsun. Bukadar.