• 07-01-2013, 22:52:12
    #10
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ais hesabım var geçen sene sınava girmiştim,tekrar başvuru yaparken resim çektirmek zorundamıyım?
    hayır hocam değilsiniz.
  • 07-01-2013, 22:54:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Beyler geçen yıl nasıl resim çektirdiyseniz bu yıl sınava giderkende aynı tiple gidin ha . Uzun saç bıraktım ben sakal koydum felan dinlemez kapıdakiler . Sınavınızı yakarlar aman diyelim ...
  • 07-01-2013, 22:57:46
    #12
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce nereye ne kadar yatırıyoz sonramı basvruru olayları için evrakları doldurcaz ilk etap 40 tl nereye ne diye yatırıyorduk
    Öncelikle Ziraat , Kuveyttürk , Vakıfbank, akbank bunlardan herhangi bir bankaya gidip ygs için para yatıracaktım diyip 2 oturum ücreti olan 40TL yatırıyorsunuz eve geldiginizde internet üzerinden başvuru metni aktifleşiyor o şekilde başvuru yapabilirsiniz.

    Ayrıca ygs sınavına ilk kez girecekler sadece okuldan yapabiliyor.
  • 07-01-2013, 23:15:31
    #13
    uğraştıracaklar girmiyim ben o zaman
  • 07-01-2013, 23:36:14
    #14
    cok yerinde bir konu olmus bi konuda acil bi cevap bekliyordum bende.

    40 tl yi yarin Halkbank a yatırdıktan sonra internetten nasıl başvuru yapıyoruz ?

    Gecen senede sınava girdiğim için sifrem vs var ama bi arkadaş illa mezun oldugun liseye gideceksin dedi digeri yeni kayıt yapmalısın yeni fotoğraf çekmek lazım dediler kafam iyice karıştı...

    bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim @corpixx
  • 07-01-2013, 23:41:49
    #15
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok yerinde bir konu olmus bi konuda acil bi cevap bekliyordum bende.

    40 tl yi yarin Halkbank a yatırdıktan sonra internetten nasıl başvuru yapıyoruz ?

    Gecen senede sınava girdiğim için sifrem vs var ama bi arkadaş illa mezun oldugun liseye gideceksin dedi digeri yeni kayıt yapmalısın yeni fotoğraf çekmek lazım dediler kafam iyice karıştı...

    bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim @corpixx
    Dediğim şekilde parayı yatırıyosun.

    ais.osym.gov.tr den ösys bölümünden başvurunu yapıyorsun zaten geçen seneki bilgilerin sistemde kayıtlı oluyor fotograf olarak geçen seneki çektigin fotograf otomatik olarak atanıyor. Başvuru yaparken sadece sınava girmek istedigin yerleri seçiyorsun istanbul kadıköy üsküdar falan filan

    Boy kilo yazıyorsun birde geçen sene ösym tarafından yerleştirilmediysen veya mezunsan filan

    ösym tarafından yükseköğretim kurumuna yerleştirilmedim diye bir seçenek var onu işaretliyorsun. Bukadar.
  • 07-01-2013, 23:42:37
    #16
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Ziraat , Kuveyttürk , Vakıfbank, akbank bunlardan herhangi bir bankaya gidip ygs için para yatıracaktım diyip 2 oturum ücreti olan 40TL yatırıyorsunuz eve geldiginizde internet üzerinden başvuru metni aktifleşiyor o şekilde başvuru yapabilirsiniz.

    Ayrıca ygs sınavına ilk kez girecekler sadece okuldan yapabiliyor.
    Bu resim olayı ne hocam? ben ilk kez gireceğim yeniden fotoğraf felan mı kullanıcaklar yoksa kimliktekine göre mi? Kimliği yeni değiştirdim sınav için
  • 07-01-2013, 23:44:49
    #17
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu resim olayı ne hocam? ben ilk kez gireceğim yeniden fotoğraf felan mı kullanıcaklar yoksa kimliktekine göre mi? Kimliği yeni değiştirdim sınav için
    Sınav giriş belgende gözükecek olan resim ilk kez ygs'ye gireceksen okulda fotografını çekiyorlar bilgilerinide sisteme kayıt ediyorlar sonraki senelerde internet üzerinden işlem yapabilesin diye
  • 07-01-2013, 23:46:46
    #18
    Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler geçen yıl nasıl resim çektirdiyseniz bu yıl sınava giderkende aynı tiple gidin ha . Uzun saç bıraktım ben sakal koydum felan dinlemez kapıdakiler . Sınavınızı yakarlar aman diyelim ...
    daha neler ya abartmayın hocam 1 yılda 10 ben kilo aldım saçımı kestirdim nolacak giremeyecek miyim sınava karşıdakinin bu ihtimalleri düşünecek zekası yok ise sorun öğrencinin mi