Öncelikle Ziraat , Kuveyttürk , Vakıfbank, akbank bunlardan herhangi bir bankaya gidip ygs için para yatıracaktım diyip 2 oturum ücreti olan 40TL yatırıyorsunuz eve geldiginizde internet üzerinden başvuru metni aktifleşiyor o şekilde başvuru yapabilirsiniz.
Ayrıca ygs sınavına ilk kez girecekler sadece okuldan yapabiliyor.
Bu resim olayı ne hocam? ben ilk kez gireceğim yeniden fotoğraf felan mı kullanıcaklar yoksa kimliktekine göre mi? Kimliği yeni değiştirdim sınav için