zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu resim olayı ne hocam? ben ilk kez gireceğim yeniden fotoğraf felan mı kullanıcaklar yoksa kimliktekine göre mi? Kimliği yeni değiştirdim sınav için
Sınav giriş belgende gözükecek olan resim ilk kez ygs'ye gireceksen okulda fotografını çekiyorlar bilgilerinide sisteme kayıt ediyorlar sonraki senelerde internet üzerinden işlem yapabilesin diye