Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler geçen yıl nasıl resim çektirdiyseniz bu yıl sınava giderkende aynı tiple gidin ha . Uzun saç bıraktım ben sakal koydum felan dinlemez kapıdakiler . Sınavınızı yakarlar aman diyelim ...
daha neler ya abartmayın hocam 1 yılda 10 ben kilo aldım saçımı kestirdim nolacak giremeyecek miyim sınava karşıdakinin bu ihtimalleri düşünecek zekası yok ise sorun öğrencinin mi