corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.

Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek.
teşşekürler dedigniz şekil başvuruyu yaptım.