Arkadaşalr acil. Arkadşlar acil parayı yatırdım ögrenim durumuna ne yapacam ben şimdi?? lise geçen yıl bitti. üni 2 yılıgı kazandım fakat gitmedim. ögrenim drumu hangisin işaretliyeceM??
ÖSYM Tarafından yerleştirildim, kayıt yaptırmadım gibi bir seçenek olucak onu işaretliceksin.
Bu arada okuldan gelen puan yarı yarıya kesiliyor. Bu sene biraz daha zorlaman gerekecek.