ben parayı yatırdım 2010 da başvurdugum için okullardan başvurmam gerekiyormuş lise diploması gerekiyormuş ancak bende lise diploması yok çünkü üniyede gidiyorum kendi lisemden kayıt olabilirmyiim ki diploma olmadan
Daha önce bir sefere mahsus okuldan kayıt yaptıran herkes internet üzerinden kayıt yaptırabiliyor. Yani sen daha önce okuldan kayıt yaptırdığın için para yatırdığın zaman internet üzerinden ais.osym.gov.tr tc ve şifreni kullanarak başvuru işlemlerini tamamlıyabilirsin.
Ama illa okuldan başvuru yapmak istersen diploma isterlerse diplomanın üniversitede olduğunu belirt yok illa diploma derse başka bir liseye gidip başvurunu yapabilirsin diplomalık birşey yok. Senin bilgilerin zaten sistemde kayıtlıdır.