• 20-09-2012, 13:56:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba.

    Dersaneye başladım. Bu gün 3.gün, ama alışamadım gibi. En samimi arkadaşlarımın tamamı üniversiteye gitti. Nerdeyse yanlız kaldım yani. Ne kendimi derse verebiliyorum ne bişi yapabiliyorum. Şu zamanları bi atlatabilsem iyiydi.

    Ek kontenjanı bekliyorum. Genede 1-2 tane önü açık iş yapacak 2 yıllık bölüm yazıcam. Böle olunca insan tam ortada kalıyo. Dersaneye uyum sağlayamıyor. Belki eklerden giderim diye falan. Eğer şuanki halim tüm sene boyu böyle olursa ben hiç bişi yapamam sanırım.

    Çünkü resmen boşluğa düştüm ya. Herkes gitti bi ben kaldım nerdeyse. 2 yıllık yada 4 yıllık çok kişi gitti benim arkadaşlarımdan.

    Ne yapsam bilemiyorum ya. Eklerde nası tercih yapayım, hangi bölümleri yazayım vs gibi konularda yardım lazım. Fikir verebilirmisiniz şu bölümü yaz vs gibi. Özel gidemiyorum maddi durumlardan dolayı.

    Puanım http://b1208.hizliresim.com/10/c/brs0z.jpg

    Sağlık bölümlerinden 1-2 tane daha yazıcam. Puanımın tuttuğu yerler olursa anestezi,tıbbı görüntüleme ve dökümantasyon, tıbbı laboratuvar , adalet, diyaliz vs. gibi bölümler. Bu puanlarla zor girerim belki giremem ama en azından şansımı denemek amacıyla tercih yapmak istiyorum önü açık iş alanı olan bölümlere. 4 yıl öğretmenlik vs bişey okuyan insanda iş bulamıyor bazen. Yani ben 2 yıllık okuyunca okul bittikten sonra 1-2 sene içerisinde işe başlayabileyim o tür iş alanı olan meslek gruplarından tercih yapmak istiyorum ama ne yazayım ne önerirsiniz yardımcı olabilirmisiniz ?

    Dersaneye başladım zaten. Seneye de deneyebilirim ama şimdi bilemiyorum yani seneyede bu puanlardan 5-10 puan yüksek yaparsam pek bi değişim olmaz. O yüzden zorluyorum bu seneyi ve önerileriniz varsa fikir edinirim hem.
  • 20-09-2012, 14:17:08
    #2
    2 yıllık yazmayı kafana koyduysan Tek tavsiyem 2 yıllık yazacağın bölümün, Dgs ile geçişi kolay ve devam ettirebileceğin bir bölüm olmasına dikkat etmelisin.
  • 20-09-2012, 14:24:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dgs ile 4'e tamamlarım diye aklınızda fikir varsa, size tavsiyem kim nereye gitmiş düşünmeyi bırakıp adam akıllı derslerime asılır arkadaşlarımdan daha iyi 4 yıllık fakültelere yerleşirim.

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 20-09-2012, 14:27:57
    #4
    DGS'yi aklınızdan çıkartın, pek bir cazibesi de yok artık.
    İntibak kalktığından dolayı üniversitelerin büyük çoğunluğu 1. sınıftan başlatıyor.
  • 20-09-2012, 14:32:33
    #5
    Puanların yer aldığı resimde facebook, twitter ve msn açık tam bermuda şeytan üçlüsü

    Hakkında hayırlısı olsun dostum..
  • 20-09-2012, 15:46:41
    #6
    Bence girebildiğin yere kapağı atmaya bak. Bu netlerle işin çok zor.
  • 20-09-2012, 16:35:48
    #7
    Bu arada dgs yi aklınızdan çıkarın diyen arkadaşlarada kulak asma, 4 yıl matematik görmemiş bir lise ögrencisi olarak , 2009 da Sınavsız geçtigim bilg programcılığını bitirip, 1 yıl dgs ye çalışma ile kırıkkale istatistik bölümüne yerleştim. yeterki hedefın olsun .
  • 21-09-2012, 00:32:43
    #8
    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada dgs yi aklınızdan çıkarın diyen arkadaşlarada kulak asma, 4 yıl matematik görmemiş bir lise ögrencisi olarak , 2009 da Sınavsız geçtigim bilg programcılığını bitirip, 1 yıl dgs ye çalışma ile kırıkkale istatistik bölümüne yerleştim. yeterki hedefın olsun .
    2003'ten beri görmediğim matematikle 2-3 netle Türkiye'de mühendisliği kaçırdım, Kıbrıs'ta %100 burslu geliyordu. Öğretmenlik ve istatistik (Ankara-İzmir) rahatlıkla geliyordu. Ama intibak kalktığı için bir esprisi kalmıyor ve tercih yapmadım.
  • 21-09-2012, 12:59:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık yazmayı kafana koyduysan Tek tavsiyem 2 yıllık yazacağın bölümün, Dgs ile geçişi kolay ve devam ettirebileceğin bir bölüm olmasına dikkat etmelisin.
    İşte hocam o konuda yardımcı olan pek kişi yok bana. Bu puanlarla şu 2 yıllıkları ek tercihlerde yaz. Bunlara girebilirsen DGS'dende geçebileceğin bölümleri var geçebilirsin diye öneri sunan kimse yok bana. Başarılı bir öğrenci değilim. Bu senede deneyebilirim tabi ki. Ama bi 2 yıllığa gitsem bunun DGS'si var, açık öğretimi var ne bileyim bişiler olur yani. Ama iş alanı olan dgs den geçişi diğerlerine göre kolay bölümler araştırıyorum.

    HKND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dgs ile 4'e tamamlarım diye aklınızda fikir varsa, size tavsiyem kim nereye gitmiş düşünmeyi bırakıp adam akıllı derslerime asılır arkadaşlarımdan daha iyi 4 yıllık fakültelere yerleşirim.

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Bu da bir fikir tabi hocam. Ek tercihlerde iş yapacak 2 yıllıklar yazmayı düşünüyorum. Gelirse gidicem zaten. Gelmeme olasılığı daha yüksek. Olmassa gene hazırlanacağız yapabildiğimiz kadar.

    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS'yi aklınızdan çıkartın, pek bir cazibesi de yok artık.
    İntibak kalktığından dolayı üniversitelerin büyük çoğunluğu 1. sınıftan başlatıyor.
    Valla hocam ben 2 sene okuyup üzerine 4 yıl daha okurum da keşke bir yerlere yerleşebilsem , DGS yi kazanıp bunları düşünecek durumda olsam okurum yani

    ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puanların yer aldığı resimde facebook, twitter ve msn açık tam bermuda şeytan üçlüsü

    Hakkında hayırlısı olsun dostum..
    Sağolun hocam.

    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence girebildiğin yere kapağı atmaya bak. Bu netlerle işin çok zor.
    Yani bende onu kovalıyorum şimdilik olduğu kadar. Ama ünievrsiteye gitmek içinde gitmek istemiyorum. İş alanı olan yerleri kovalıyorum.

    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada dgs yi aklınızdan çıkarın diyen arkadaşlarada kulak asma, 4 yıl matematik görmemiş bir lise ögrencisi olarak , 2009 da Sınavsız geçtigim bilg programcılığını bitirip, 1 yıl dgs ye çalışma ile kırıkkale istatistik bölümüne yerleştim. yeterki hedefın olsun .
    Mutlaka hocam. Yani biraz çalışma hedef motivasyon derken olabilicek şeyler.

    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2003'ten beri görmediğim matematikle 2-3 netle Türkiye'de mühendisliği kaçırdım, Kıbrıs'ta %100 burslu geliyordu. Öğretmenlik ve istatistik (Ankara-İzmir) rahatlıkla geliyordu. Ama intibak kalktığı için bir esprisi kalmıyor ve tercih yapmadım.
    Anladım hocam. Yani bende şimdilik kararsızım. Ek tercih yapmış üniversitye gitmişi, yada 2 yıllık bir bölüme gidip 4 yıllığa geçiş yapmış vs. benim gibi birine fikir verecek arkadaşlar arıyorum işte.