Konu
Ek Tercihlerde Ne Yapayım ?
20-09-2012, 14:17:08
#2
Muhammed06
2 yıllık yazmayı kafana koyduysan Tek tavsiyem 2 yıllık yazacağın bölümün, Dgs ile geçişi kolay ve devam ettirebileceğin bir bölüm olmasına dikkat etmelisin.