Dgs ile 4'e tamamlarım diye aklınızda fikir varsa, size tavsiyem kim nereye gitmiş düşünmeyi bırakıp adam akıllı derslerime asılır arkadaşlarımdan daha iyi 4 yıllık fakültelere yerleşirim.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi