Konu
Ek Tercihlerde Ne Yapayım ?
20-09-2012, 14:27:57
#4
SeoSarp
DGS'yi aklınızdan çıkartın, pek bir cazibesi de yok artık.
İntibak kalktığından dolayı üniversitelerin büyük çoğunluğu 1. sınıftan başlatıyor.