Bu arada dgs yi aklınızdan çıkarın diyen arkadaşlarada kulak asma, 4 yıl matematik görmemiş bir lise ögrencisi olarak , 2009 da Sınavsız geçtigim bilg programcılığını bitirip, 1 yıl dgs ye çalışma ile kırıkkale istatistik bölümüne yerleştim. yeterki hedefın olsun .