Bu arada dgs yi aklınızdan çıkarın diyen arkadaşlarada kulak asma, 4 yıl matematik görmemiş bir lise ögrencisi olarak , 2009 da Sınavsız geçtigim bilg programcılığını bitirip, 1 yıl dgs ye çalışma ile kırıkkale istatistik bölümüne yerleştim. yeterki hedefın olsun .
2003'ten beri görmediğim matematikle 2-3 netle Türkiye'de mühendisliği kaçırdım, Kıbrıs'ta %100 burslu geliyordu. Öğretmenlik ve istatistik (Ankara-İzmir) rahatlıkla geliyordu. Ama intibak kalktığı için bir esprisi kalmıyor ve tercih yapmadım.