• 03-01-2014, 12:50:22
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlla 6 sında yatıyor diyede bişey yok 6 sı 7 si 8 i değişiyor ama hiç 3 ünde yattıgını görmedim.

    hatta bu ay 07/01/2014 yatıyor.
  • 03-01-2014, 12:57:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2005 senesinde her ayın 7sinde biz öğrenci milleti bankamatik önünde kuyruk olur paraları çekerdik
  • 03-01-2014, 13:02:59
    #12
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla 6 sında yatıyor diyede bişey yok 6 sı 7 si 8 i değişiyor ama hiç 3 ünde yattıgını görmedim.

    hatta bu ay 07/01/2014 yatıyor.
    Hocam 3'ü denilmesinin sebebi ilk defa kredi veya burs alacak öğrenciler içindir.. Yoksa şubat ödemeleri ayın 7'sinde olacaktır ve 7 si olarak devam edecektir ödemeler.. İlk defa alınıyor diye 3'ünde yatırılıyor bu ay.
  • 03-01-2014, 13:21:03
    #13
    Farukaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3'ü denilmesinin sebebi ilk defa kredi veya burs alacak öğrenciler içindir.. Yoksa şubat ödemeleri ayın 7'sinde olacaktır ve 7 si olarak devam edecektir ödemeler.. İlk defa alınıyor diye 3'ünde yatırılıyor bu ay.
    O zaman bu yeni bir uygulama ben ilk ödememi 8 inde almıştım.
  • 06-01-2014, 10:43:41
    #14
    iyisite.NET
    Arkadaşlar normalde 3`ünde yatacaktı, lakin şuan banka kartları ile birlikte verileceeği için 6sına ertelendi.
  • 06-01-2014, 11:19:02
    #15
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar normalde 3`ünde yatacaktı, lakin şuan banka kartları ile birlikte verileceeği için 6sına ertelendi.
    Şuan alabiliyor muyuz kartsiz kimlikle.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 06-01-2014, 19:02:07
    #16
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan alabiliyor muyuz kartsiz kimlikle.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    alırsın ama bankanın içinden çekmen gerek.

    Ayrıca yeni banka kartlarında avans hesap mevcut

    her ayın 6 sı gece 00:01 de yatar hesabınıza hiç aksadığınıda görmedim
  • 06-01-2014, 19:24:03
    #17
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alırsın ama bankanın içinden çekmen gerek.

    Ayrıca yeni banka kartlarında avans hesap mevcut

    her ayın 6 sı gece 00:01 de yatar hesabınıza hiç aksadığınıda görmedim
    hocam çoktan çektim bile bitti paara ayrıca bankanın içinden çekmedika tmden çektik kartımızla.
  • 06-01-2014, 19:33:07
    #18
    kartsiz kimlikle demişsin o yüzden dedim hocam.

    Afiyet Olsun