Hocam 3'ü denilmesinin sebebi ilk defa kredi veya burs alacak öğrenciler içindir.. Yoksa şubat ödemeleri ayın 7'sinde olacaktır ve 7 si olarak devam edecektir ödemeler.. İlk defa alınıyor diye 3'ünde yatırılıyor bu ay.
O zaman bu yeni bir uygulama ben ilk ödememi 8 inde almıştım.