İlla 6 sında yatıyor diyede bişey yok 6 sı 7 si 8 i değişiyor ama hiç 3 ünde yattıgını görmedim.
hatta bu ay 07/01/2014 yatıyor.
Hocam 3'ü denilmesinin sebebi ilk defa kredi veya burs alacak öğrenciler içindir.. Yoksa şubat ödemeleri ayın 7'sinde olacaktır ve 7 si olarak devam edecektir ödemeler.. İlk defa alınıyor diye 3'ünde yatırılıyor bu ay.