KYK kredisi alıyorum. Dün gece para yattı. Ancak harçlık avans miktarını geçen ay harcamama rağmen henüz o tutara bloke konmamış. Sevinmeli mi tedirgin mi olmalı bilemedim. Sizlerde durum nedir arkadaşlar ?
KYK kredisi alıyorum. Dün gece para yattı. Ancak harçlık avans miktarını geçen ay harcamama rağmen henüz o tutara bloke konmamış. Sevinmeli mi tedirgin mi olmalı bilemedim. Sizlerde durum nedir arkadaşlar ?