• 06-01-2014, 23:15:59
    #28
    Vay be 6si gece 11:30 12 gibi yatardi paralar ne gunlerde gece vakti gider cekerdik parayi )

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-01-2014, 23:27:01
    #29
    O kartı alabilmek için ne sıra beklemiştim arkadaş!
  • 07-01-2014, 08:00:22
    #30
    KYK kredisi alıyorum. Dün gece para yattı. Ancak harçlık avans miktarını geçen ay harcamama rağmen henüz o tutara bloke konmamış. Sevinmeli mi tedirgin mi olmalı bilemedim. Sizlerde durum nedir arkadaşlar ?
  • 07-01-2014, 10:02:09
    #31
    gün itibariyle yatmış ancak henüz kartı almadım kim gidecek şişliye şimdi
  • 07-01-2014, 15:20:14
    #32
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KYK kredisi alıyorum. Dün gece para yattı. Ancak harçlık avans miktarını geçen ay harcamama rağmen henüz o tutara bloke konmamış. Sevinmeli mi tedirgin mi olmalı bilemedim. Sizlerde durum nedir arkadaşlar ?

    Bu konuda fikri olan yok mu yahu ?