• 06-01-2014, 19:35:41
    #19
    Böyle işin ben...
    Saat 12'den beri dışarıda, soğukta bekliyorum. Daha yeni bitirdim eve geldim. Yorgunluktan öldüm
  • 06-01-2014, 20:41:00
    #20
    Arkadaşlar bir şey sorabilir miyim? Normalde benim ilk çekeceğim yer ODTÜ şubesi görünüyor yani okul içinde görünüyor. Ben bunu başka bir şubeden alabiliyor muyum, çok sıra vardı bugün gittiğimde? Teşekkürler şimdiden
  • 06-01-2014, 20:44:36
    #21
    Ben alamıyorum kefiş işi kaldı 3-5 şubat arası hallolacak sanırım
  • 06-01-2014, 20:47:16
    #22
    Kykda goruneN sube disinda farkli bir ilden cekiliyormu benimki subata kaldi ama o tarihde farkli bir ilde olacagim?
  • 06-01-2014, 21:46:11
    #23
    iyisite.NET
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kykda goruneN sube disinda farkli bir ilden cekiliyormu benimki subata kaldi ama o tarihde farkli bir ilde olacagim?
    Çekilliyor dostum, lakin 10 lira kesinti yapıyorlar
    Kartlarınızı da alıyorsunuz, sonrasında paranızı çekiyorsunuz.
  • 06-01-2014, 21:53:56
    #24


    Kısa Ve Öz...
  • 06-01-2014, 22:58:09
    #25
    vay bee 6sı gece çıkardım para çekmeye öğrenci milleti hep mi aç olur arkadaş gece saatinde bile kuyruk olurdu bankamatikte
  • 06-01-2014, 23:07:13
    #26
    Benim arkadaş burs yatacak ilk defa diye sen parayı ye güvenerek ilk defa alacağı içinde şubata kaldı haberi yok şimdi evde gaz kalmadı çakmakla ısınıyoruz sınav haftası haha

    Yaktın bizi KYK
  • 06-01-2014, 23:15:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005 senesinde her ayın 7sinde biz öğrenci milleti bankamatik önünde kuyruk olur paraları çekerdik
    Sorma yaa ne günlerdi aynen ben de 2005te öğrenciydim biz 6sı akşamı girerdik sıraya gece yatınca hemen çekerdik