Böyle işin ben...
Saat 12'den beri dışarıda, soğukta bekliyorum. Daha yeni bitirdim eve geldim. Yorgunluktan öldüm
Bugün İlk Paraları Çekiyoruz
31
●2.185
- 06-01-2014, 19:35:41
- 06-01-2014, 20:41:00Arkadaşlar bir şey sorabilir miyim? Normalde benim ilk çekeceğim yer ODTÜ şubesi görünüyor yani okul içinde görünüyor. Ben bunu başka bir şubeden alabiliyor muyum, çok sıra vardı bugün gittiğimde? Teşekkürler şimdiden
- 06-01-2014, 21:46:11Çekilliyor dostum, lakin 10 lira kesinti yapıyorlarCodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartlarınızı da alıyorsunuz, sonrasında paranızı çekiyorsunuz. - 06-01-2014, 23:15:31Üyeliği durdurulduSorma yaa ne günlerdiwebzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen ben de 2005te öğrenciydim
biz 6sı akşamı girerdik sıraya gece yatınca hemen çekerdik
3-5 şubat arası hallolacak sanırım

