Konu
Bugün İlk Paraları Çekiyoruz
06-01-2014, 20:41:00
#20
canercanbaz
Arkadaşlar bir şey sorabilir miyim? Normalde benim ilk çekeceğim yer ODTÜ şubesi görünüyor yani okul içinde görünüyor. Ben bunu başka bir şubeden alabiliyor muyum, çok sıra vardı bugün gittiğimde? Teşekkürler şimdiden