• 03-01-2014, 07:14:09
    #1
    Bugün 03.01.2013 ilk krediler yattı hadi çekelim.
  • 03-01-2014, 11:46:53
    #2
    Yalan. Aydındayım 6sında gelin dedi. Vermiyoruz dedi. Kandırıyolar. Nasılda ümitlenmiştim.
  • 03-01-2014, 12:01:06
    #3
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan. Aydındayım 6sında gelin dedi. Vermiyoruz dedi. Kandırıyolar. Nasılda ümitlenmiştim.
    Bursları ve kredileri ben yatırmıyorum kykdan sorgulasım böyle yazıyordu onun yalanı benim değil. bende aradım şimdi 6sındaymış söve söve bir ettim.
  • 03-01-2014, 12:04:45
    #4
    Burs alanların her ayın 6 sında kredi alanların ise her ayın 7 sinde hesabina yatıyor. . Tecrübe ) yeni yılla yönetmelik değişti ise birsey diyemem bu ay değişip değişmediğini görcez ..

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-01-2014, 12:06:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ayın 7 si artık bir marka
  • 03-01-2014, 12:06:44
    #6
    Aynen kyk fake attı ilk başta 3 dedi sonra 6 sı dedi bakalım daha neler olacak..
  • 03-01-2014, 12:06:50
    #7
    Bugün nasıl yatıyor anlamadım 3-4 yıldır 6'sında akşam 22'den itibaren yatıyor.
  • 03-01-2014, 12:11:20
    #8
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursları ve kredileri ben yatırmıyorum kykdan sorgulasım böyle yazıyordu onun yalanı benim değil. bende aradım şimdi 6sındaymış söve söve bir ettim.
    Size demedim zaten hocam bende 3nde diye gittim ondan öyle dedim yanlış anlaşılmasın yani

    +++
    İlk defa burs ve kredi alacaklar 6sında kartlarıyla birlikte alacakmış. Halihazırda almakta olanlar bankamatik kartından çekebilirmiş sanırım.
  • 03-01-2014, 12:48:44
    #9
    Başvurularını 23 aralık tarihinden önce yapanların hesaplarına paraları 1 Ocak günü yatırılmıştır ancak para çekimleri 3 Ocak günü yapılacaktır.. Başvuru tarihine göre ödeme günlerinde de değişiklik olacaktır.