Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursları ve kredileri ben yatırmıyorum kykdan sorgulasım böyle yazıyordu onun yalanı benim değil. bende aradım şimdi 6sındaymış söve söve bir ettim.
Size demedim zaten hocam bende 3nde diye gittim ondan öyle dedim yanlış anlaşılmasın yani

+++
İlk defa burs ve kredi alacaklar 6sında kartlarıyla birlikte alacakmış. Halihazırda almakta olanlar bankamatik kartından çekebilirmiş sanırım.