Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan alabiliyor muyuz kartsiz kimlikle.

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

alırsın ama bankanın içinden çekmen gerek.

Ayrıca yeni banka kartlarında avans hesap mevcut

her ayın 6 sı gece 00:01 de yatar hesabınıza hiç aksadığınıda görmedim