• 07-09-2013, 18:55:41
    #1
    Arkadaşlar lisans mezunuyum açıköğretim fakültesine kayıt olup ikinci üniversiteyi okumak istiyorum.ÖSYS Yeni Kayıt kısmından başvurumu kabul etmiyor.İkinci Üniversite kısmından mı başvurmam gerekiyor nedir.Ayrıca Makine Mühendisiyim işletme okumayı düşünüyorum sizce hangi bölümü okumalıyım.


    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/Giris.aspx

    Düzeltme:

    Alıntı
    Herhangi bir yükseköğretim programından mezun olanlar ile örgün yükseköğretim kurumlarının lisans bölümlerinde veya önlisans programlarında kayıtlı öğrenciler, aynı alanda olmamak üzere Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin lisans bölümlerinden veya önlisans programlarından herhangi birini tercih edebilirler. İnternetten başvuru ve kayıt tarihi: 30 Eylül - 25 Ekim 2013
    Cevabımı aldım
  • 07-09-2013, 19:51:59
    #2
    Ek bilgi olarak; İkinci üniversite ile bir yandan askerliği tecil etme düşüncen varsa eğer,tecil süresini uzatmıyor
  • 07-09-2013, 20:39:08
    #3
    şimdi ben 2 yıllık myo bitirdim işletme 3.sınıfa kayıt olacağım kayıtlar 30eylül-25ekim arası sanırım bir yanlışım yok değilmi.
  • 08-09-2013, 08:02:10
    #4
    Kings1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi ben 2 yıllık myo bitirdim işletme 3.sınıfa kayıt olacağım kayıtlar 30eylül-25ekim arası sanırım bir yanlışım yok değilmi.
    Tarihler doğru. Başvuru türü de Dikey Geçiş olacak, arkadaşınki gibi İkinci Üniversite değil. İlgili sayfadaki açıklama:

    "Meslek Yüksekokulu veya Açıköğretim Fakültesi Önlisans Programlarından mezun olanlar Dikey Geçiş kapsamında mezuniyet alanlarına göre Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin 5.yarıyılına doğrudan veya fark dersleri alarak başvuru yapabilirler. İnternetten başvuru ve kayıt tarihi: 30 Eylül - 25 Ekim 2013"
  • 08-09-2013, 11:04:03
    #5
    Merhaba bende lisans mezunuyum. AÖF'de 2. sınıfa geçtim(önlisans) bankaya ne zaman para yatırmamız gerekiyor. ?
  • 08-09-2013, 13:17:59
    #6
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bende lisans mezunuyum. AÖF'de 2. sınıfa geçtim(önlisans) bankaya ne zaman para yatırmamız gerekiyor. ?
    16-27 Eylül 2013 tarihleri arasında Kayıt Yenileme işlemi yaparak dersleri seçeceksiniz ve yatırmanız gereken miktar belirlenecek.
  • 09-09-2013, 04:19:34
    #7
    Muhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16-27 Eylül 2013 tarihleri arasında Kayıt Yenileme işlemi yaparak dersleri seçeceksiniz ve yatırmanız gereken miktar belirlenecek.
    Sınavsız ikinci üniversite ile felsefe okuyacağım.Kayıtlar 30 eylülde başlıyor.
    Harç ücretini kayıttan önce yatırmamız gerekmiyor mu ?
    Bu konu hakkında bir şey bulamadm.
    Tam olarak ne yapmamız gerektiğini biliyor musunuz?
  • 09-09-2013, 04:36:27
    #8
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavsız ikinci üniversite ile felsefe okuyacağım.Kayıtlar 30 eylülde başlıyor.
    Harç ücretini kayıttan önce yatırmamız gerekmiyor mu ?
    Bu konu hakkında bir şey bulamadm.
    Tam olarak ne yapmamız gerektiğini biliyor musunuz?
    Önce kayıt olacaksınız. Daha sonra harç yatıracaksiniz. AÖF'te önce kayıt sonra harç...
  • 09-09-2013, 20:16:51
    #9
    Henüz okuyoruz diyelim Anadolu Üniversitesinde, Atatürk vs. gibi bir üniversitede ikinci üniversite olayına yazıldık diyelim 2 yıllık yine.

    "3. 4. sınıf olarak sayılıp 4 yıllık mezun durumu oluyor mu?"

    "Yoksa 2 yıllıktan mezun olduktan sonra kayıt yaptırıp 3. 4. sınıf olarak devam etmek mi?"

    Bilgi kirliliği var, tam olarak karışık bu durum. Net bilen biri cevaplayabilir mi?