Konu
Açıköğretim Kayıt Hakkında
08-09-2013, 13:17:59
#6
Muhendis
lazzi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba bende lisans mezunuyum. AÖF'de 2. sınıfa geçtim(önlisans) bankaya ne zaman para yatırmamız gerekiyor. ?
16-27 Eylül 2013 tarihleri arasında
Kayıt Yenileme
işlemi yaparak dersleri seçeceksiniz ve yatırmanız gereken miktar belirlenecek.