lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bende lisans mezunuyum. AÖF'de 2. sınıfa geçtim(önlisans) bankaya ne zaman para yatırmamız gerekiyor. ?
16-27 Eylül 2013 tarihleri arasında Kayıt Yenileme işlemi yaparak dersleri seçeceksiniz ve yatırmanız gereken miktar belirlenecek.