Açıköğretim Kayıt Hakkında
10
●1.038
- 10-09-2013, 20:09:132 yıllık okurken İKİNCİ ÜNİVERSİTE KAPSAMINDA 2 yıllık bir programa kayıt olursanız, ikisini bitirince 2 tane ÖNLİSANS diplomanız olur.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllık bir okulu bitirip DİKEY GEÇİŞ (DGS) ile AÖF'e yazılırsanız 3. sınıftan devam eder LİSANS mezunu olursunuz.
16-27 Eylül 2013KEMO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* https://kayit.anadolu.edu.tr
** http://www.anadolu.edu.tr/tr/2013-20...-kayit-takvimi