Konu
Açıköğretim Kayıt Hakkında
07-09-2013, 20:39:08
#3
Kings1905
şimdi ben 2 yıllık myo bitirdim işletme 3.sınıfa kayıt olacağım kayıtlar 30eylül-25ekim arası sanırım bir yanlışım yok değilmi.