Kings1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi ben 2 yıllık myo bitirdim işletme 3.sınıfa kayıt olacağım kayıtlar 30eylül-25ekim arası sanırım bir yanlışım yok değilmi.
Tarihler doğru. Başvuru türü de Dikey Geçiş olacak, arkadaşınki gibi İkinci Üniversite değil. İlgili sayfadaki açıklama:

"Meslek Yüksekokulu veya Açıköğretim Fakültesi Önlisans Programlarından mezun olanlar Dikey Geçiş kapsamında mezuniyet alanlarına göre Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin 5.yarıyılına doğrudan veya fark dersleri alarak başvuru yapabilirler. İnternetten başvuru ve kayıt tarihi: 30 Eylül - 25 Ekim 2013"