Konu
Açıköğretim Kayıt Hakkında
08-09-2013, 11:04:03
#5
lazzi
Merhaba bende lisans mezunuyum. AÖF'de 2. sınıfa geçtim(önlisans) bankaya ne zaman para yatırmamız gerekiyor. ?