Henüz okuyoruz diyelim Anadolu Üniversitesinde, Atatürk vs. gibi bir üniversitede ikinci üniversite olayına yazıldık diyelim 2 yıllık yine.

"3. 4. sınıf olarak sayılıp 4 yıllık mezun durumu oluyor mu?"

"Yoksa 2 yıllıktan mezun olduktan sonra kayıt yaptırıp 3. 4. sınıf olarak devam etmek mi?"

Bilgi kirliliği var, tam olarak karışık bu durum. Net bilen biri cevaplayabilir mi?