• 30-07-2013, 22:12:06
    #19
    MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakip yikarken insanlara esnaflara cevre vatana herseye zarar verirken hic olacaklari dusunmediler. Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil. Edep ya hu edep. Eski darbeci zihniyet hala var sandilar. hersey yanlarina kâr kalacak sandilar. Ama artik oyle degil. Aalinda argo olarak cok kelime var soylenecek ama o kelimelere yazik etmis olurum. ( sözüm masum eylercilere degildir )

    Etme bulma dünyası...
    Sokakta ilişkiye gireni nerde gördünüz? Yalan yakışıyor cemaat takımına.
  • 30-07-2013, 22:13:12
    #20
    Helal olsun en doğrusunu yapmışlar ne hikmetse okuyup okuyup terörist oluyorlar .

    tam tersi olması lazımken eskiden derlerdi yokluktan terör oluyor diye şimdi varlıktan kudurgunluktan oluyor vay anasına sayın seyirciler..
  • 30-07-2013, 22:14:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para istenilen hükümet değil devlettir. Hükümetler gider devlet kalır.
    Hükümetler devlet kurar .
  • 30-07-2013, 22:16:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokakta ilişkiye gireni nerde gördünüz? Yalan yakışıyor cemaat takımına.
    Opusme eylemlerine katilim neden oldu ? Bugun opusen yarin neler yapar. Edep ve haya yok olursa hersey olur arkadasim.
  • 30-07-2013, 22:17:11
    #23
    Üyeliği durduruldu
    piyyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi bir tartışmaya girmeyeceğim ama bir arkadaş "istifa et dediği hükümetten para istiyorlar" demiş. Bunu söylemek neden vergi verdiğini bilmemektir. Öğrencilere verilen burs, harç vb. tamamen Türk Milletinin vergisiyle hükümetin değil devletin ödediği birşeydir. Hükümetler geçicidir aslolan devlettir.
    Okumak isteyenin eylemde ne işi olduğun söyle elini öperim.
  • 30-07-2013, 22:18:28
    #24
    Esnaflar zarar gördü evet ama büyük bir AVM veya başka bir şey açılsa daha kötü olacaklar iş yapamayacaklar.

    "Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil." bunun kanıtı var mı merak ediyorum gerçekten. Sadece öpüşen çiftleri gördüm başka bir şey değil.

    2 - 3 gün orada kalsaydınız farklı bir yaşam olduğunu anlayabilirdiniz. Her şey ücretsizdi. Hiç bir şey para ile satılmadı. Ayrıca kitap okuyanlar, yoga yapanlar vb aktiviteler oldu.

    Ve eğer tayyip erdoğan halktan yana olsaydı bunlar olmazdı. Bu kadar kişi istemiyorsa eğer tamam diyip geçmeliydi, eylemler başlamamalıydı. Herkesi kışkırttı.

    Kavga kargaşa çıkarmaya çalışmıyorum yanlış anlamayın görüşlerimi bildirdim.
  • 30-07-2013, 22:18:53
    #25
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Kaynağa bakarsak abartılmış besbelli.
    Ortalığı yak yık terör örgütlerinin propagandasını yap devleti polisine saldır sonrada gel devletten yardım al.
    Herkes düşüncesini fikrini insan gibi savunup eylemini yapabilir uzlaşmada sağlanılabilir hayvanlık yapanlar için bence bu haber.
  • 30-07-2013, 22:23:59
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaflar zarar gördü evet ama büyük bir AVM veya başka bir şey açılsa daha kötü olacaklar iş yapamayacaklar.

    "Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil." bunun kanıtı var mı merak ediyorum gerçekten. Sadece öpüşen çiftleri gördüm başka bir şey değil.

    2 - 3 gün orada kalsaydınız farklı bir yaşam olduğunu anlayabilirdiniz. Her şey ücretsizdi. Hiç bir şey para ile satılmadı. Ayrıca kitap okuyanlar, yoga yapanlar vb aktiviteler oldu.

    Ve eğer tayyip erdoğan halktan yana olsaydı bunlar olmazdı. Bu kadar kişi istemiyorsa eğer tamam diyip geçmeliydi, eylemler başlamamalıydı. Herkesi kışkırttı.

    Kavga kargaşa çıkarmaya çalışmıyorum yanlış anlamayın görüşlerimi bildirdim.
    Ücretsiz olması bile propogandadır ve siz hala bunu anlayabilmiş değilsiniz. Gezi parkına sponsor olanlar belli oldu bildiğiniz üzere, umarım buradan bir sonuç çıkarırsınız; Reklam ajansları, yabancı vakıflar, bir süpermarket zinciri ve bir bira firması.
  • 30-07-2013, 22:25:49
    #27
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz olması bile propogandadır ve siz hala bunu anlayabilmiş değilsiniz. Gezi parkına sponsor olanlar belli oldu bildiğiniz üzere, umarım buradan bir sonuç çıkarırsınız; Reklam ajansları, yabancı vakıflar, bir süpermarket zinciri ve bir bira firması.
    Kömür,makarnada bu kategoriye girmiyor mu ?