piyyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyasi bir tartışmaya girmeyeceğim ama bir arkadaş "istifa et dediği hükümetten para istiyorlar" demiş. Bunu söylemek neden vergi verdiğini bilmemektir. Öğrencilere verilen burs, harç vb. tamamen Türk Milletinin vergisiyle hükümetin değil devletin ödediği birşeydir. Hükümetler geçicidir aslolan devlettir.
Okumak isteyenin eylemde ne işi olduğun söyle elini öperim.