Esnaflar zarar gördü evet ama büyük bir AVM veya başka bir şey açılsa daha kötü olacaklar iş yapamayacaklar.

"Özgürluk dedikleri sokak ortasinda iliskiye girmekse yuh yani okadarda degil." bunun kanıtı var mı merak ediyorum gerçekten. Sadece öpüşen çiftleri gördüm başka bir şey değil.

2 - 3 gün orada kalsaydınız farklı bir yaşam olduğunu anlayabilirdiniz. Her şey ücretsizdi. Hiç bir şey para ile satılmadı. Ayrıca kitap okuyanlar, yoga yapanlar vb aktiviteler oldu.

Ve eğer tayyip erdoğan halktan yana olsaydı bunlar olmazdı. Bu kadar kişi istemiyorsa eğer tamam diyip geçmeliydi, eylemler başlamamalıydı. Herkesi kışkırttı.

Kavga kargaşa çıkarmaya çalışmıyorum yanlış anlamayın görüşlerimi bildirdim.