• 16-07-2013, 03:04:17
    #10
    arkadaşlar iktisatı mı yazsam acaba ilk sıraya açık ögretim dersleri çok mu ağır olur sayısala o kadar fazla kafam basmıyor ) :
    sizce ilk tercih
    iktisatmı olmalı yoksa kamu yönetimimim?.
  • 16-07-2013, 10:09:04
    #11
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen önce bölümün adını yazmayı öğren.Türkiyede derece yapan eşit ağırlık öğrencileri eşşekti zaten bir tek sen akıllısın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.Adamlar elleriyle hukuku pdr yi tepip iktisat yazıyor.Benim 2 yıllık boktan bölüm bitiren bir arkadaşım bile devlete atandı sen burda hayal aleminde yaşa.Seni fena kandırmışlar fena.
    Evete eşşekler güzel kardeşim ben akıllıyım çok da zekiyim hadi sana morinholuk yapayım aklınızın hayal edemeyeceği kadar kazanıyorum sülaleniz gelse bu kadar kazanamaz.Oldu mu.Hayatınız merkezine okulu koyuyorsunuz sonra bize niye iş yok görende genetik mühendisliği sanır. o kadar iş var ama bu millet gerizekalı niye iktisada abanmıyorlaer devlete girecek kadar vizyon sahibi olan arkadaşlarınız size uslub ögretsinler ne bu tepki


    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu yüzden Boğaziçi işletme,iktisat ilk 1000'den
    Galatasaray işletme,iktisat ilk 3000'den öğrenci alıyor dimi ?
    galatasaray işletmeyle sıradan anadolunun işletmesi hakkında bilgi sahibi olmanız değerinizi artıracaktır. Sabancının işletmesine 33 bin dolar veririm ama sıradan bir üniversitenin iktisadına 4 yılımı vermem okulda hallediyorsunuz değil mi her şeyi üniversite size diploma verir kriz anında nasıl bir yönetim sergileyeceginiz kişisel gelişim ile alakalıdır

    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ösym bunu okusa iktisat fakültelerini kapatır

    hocam iktisatın çok geniş bir çalışma alanı var. Özellikle tm deki diğer mesleklerde kıyasladığımızda çalışma alanları çok geniş. Sorun bölümde değil sizin arkadaşınızda , ondan uzak durun
    hocam ben iktisat mezunu arayan adamın meslek lisesinden çıkması isteniyor daha fatura kesemiyor bu adamı ne yapacaksın.

    Bana tepki gösterenlere 2 sene önceki marmara iktisadın hocasının açıklamasını okusunlar adam açıkca diyorlar bu memlekette iktisadları kapatsınlar diye türkiyenin üretime ihtiyacı var diye bu kadar fikirin üretildiği yerde gelişme olmaz diye koca profesör salak bizimkiler pek akıllı
  • 16-07-2013, 10:13:23
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evete eşşekler güzel kardeşim ben akıllıyım çok da zekiyim hadi sana morinholuk yapayım aklınızın hayal edemeyeceği kadar kazanıyorum sülaleniz gelse bu kadar kazanamaz.Oldu mu.Hayatınız merkezine okulu koyuyorsunuz sonra bize niye iş yok görende genetik mühendisliği sanır. o kadar iş var ama bu millet gerizekalı niye iktisada abanmıyorlaer devlete girecek kadar vizyon sahibi olan arkadaşlarınız size uslub ögretsinler ne bu tepki




    galatasaray işletmeyle sıradan anadolunun işletmesi hakkında bilgi sahibi olmanız değerinizi artıracaktır. Sabancının işletmesine 33 bin dolar veririm ama sıradan bir üniversitenin iktisadına 4 yılımı vermem okulda hallediyorsunuz değil mi her şeyi üniversite size diploma verir kriz anında nasıl bir yönetim sergileyeceginiz kişisel gelişim ile alakalıdır



    hocam ben iktisat mezunu arayan adamın meslek lisesinden çıkması isteniyor daha fatura kesemiyor bu adamı ne yapacaksın.

    Bana tepki gösterenlere 2 sene önceki marmara iktisadın hocasının açıklamasını okusunlar adam açıkca diyorlar bu memlekette iktisadları kapatsınlar diye türkiyenin üretime ihtiyacı var diye bu kadar fikirin üretildiği yerde gelişme olmaz diye koca profesör salak bizimkiler pek akıllı
    Siz tüm işletme,iktisat bölümlerini kastetmişsiniz.
    Merak etmeyin farkı sizden çok daha iyi ayırt ederim. Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinde okuyorum
  • 16-07-2013, 10:15:49
    #13
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz tüm işletme,iktisat bölümlerini kastetmişsiniz.
    Merak etmeyin farkı sizden çok daha iyi ayırt ederim. Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinde okuyorum
    benim tüm mühendisliklere saygım var memleket muhasebeci,iktisatcı ve garson doldu.Bu bölümler her yerde çünkü en kolay para kazandıran üniye bir anfi koyup sıra koyup para kazandıran bölümler.Benim çocugum sabancı koç iktisad yazacak bastırırım parayı okuturum yoksa sütçü imam ünisindeki diplomasının istanbuldaki global bir şirkete katkısı yok bunu demek istiyorum
  • 16-07-2013, 12:04:10
    #14
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim tüm mühendisliklere saygım var memleket muhasebeci,iktisatcı ve garson doldu.Bu bölümler her yerde çünkü en kolay para kazandıran üniye bir anfi koyup sıra koyup para kazandıran bölümler.Benim çocugum sabancı koç iktisad yazacak bastırırım parayı okuturum yoksa sütçü imam ünisindeki diplomasının istanbuldaki global bir şirkete katkısı yok bunu demek istiyorum
    Harbi komedisin ya sen.Karşındakini tanımadan yorum yapma sülalemi satın alırmış.Ben senin dünyanın satın alırım çocuk.Mühendislik dediğin nedir iktisat kadar puanı yok.O dediğin mühendislik bölümleri kapanma aşamasında.Bir halttan anladığın yok konuşuyorsun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:04:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:01:51 --

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çorlu Fem dersahesinde okuyan bir arkadaşımın arkadaşı, Koç İktisat ( tam burs) seçti.Yaptığı puan 490 küsürdü.Daha adını yazamayan insanlar, bilmeden konuşuyor.Halbuki sorsan kendi mesleği yok.
    Hocam böylelerinden uzak durmak lazım iktisat okumaya kapasiteleri olmadığından yazıyorlar.Okuması kolay değil.İktisadi ve idari bilimler hiçbir zaman bitmez bunu kime sorarsanız sorun
  • 16-07-2013, 12:27:17
    #15
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbi komedisin ya sen.Karşındakini tanımadan yorum yapma sülalemi satın alırmış.Ben senin dünyanın satın alırım çocuk.Mühendislik dediğin nedir iktisat kadar puanı yok.O dediğin mühendislik bölümleri kapanma aşamasında.Bir halttan anladığın yok konuşuyorsun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:04:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:01:51 --



    Hocam böylelerinden uzak durmak lazım iktisat okumaya kapasiteleri olmadığından yazıyorlar.Okuması kolay değil.İktisadi ve idari bilimler hiçbir zaman bitmez bunu kime sorarsanız sorun
    kardeşim üstteki arkadaş anladı sizde anlayın koç iktisat tam bursluyla selçuk iktisat bir mi bunu diyorum! arkadaşın yaptığı tercihlerine aldığı puana bakın ezbere konuşuyorsunuz.Nereleri yazmış nereler gelebilir ona bakın siz anladınız mı.Kapasite yoku geçin.Mesleği kutsama hastalıgına yakalanan öğretmenlerden farkınız yok.İktisat için babanızın fabrikası varsa size vizyon katar başına geçerseniz yeni dünya trendlerine ayak uydurur 1 milyon dolar ciroyu 1,5 milyon dolar yaparsınız halamı geçmedi filtreden mesleksizmişim birde bak sen diploma alın okuyun gerçek hayata atılın görücem hepinizi.Adam koç da iktisat var diyor tabi olacak adam 2 dil biliyor mba yapıp geliyor.Aydın doğanın kızı ingilterede eğitim alıp geliyor hepsiburada.com cirosuna etki ediyor.Senin o ciroyu katkı yapman için elbette koç sabancı bitirmen lazım.Bananız emekli yada küçük esnaf ben boşa zamanınız gitmesin diye yazıyorum bir meslek sahibi olun diye yazıyorum ilk mesajı yazan arkadaşa daha fazla savunmayın bölümünüzü http://eksisozluk.com/entry/29251989 bak ne demek istediğimi yazmış adam mezun çok iş şansı az sonra asgari ücretten irsaliye kesersiniz zorunuza gider
  • 16-07-2013, 18:43:38
    #16
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim üstteki arkadaş anladı sizde anlayın koç iktisat tam bursluyla selçuk iktisat bir mi bunu diyorum! arkadaşın yaptığı tercihlerine aldığı puana bakın ezbere konuşuyorsunuz.Nereleri yazmış nereler gelebilir ona bakın siz anladınız mı.Kapasite yoku geçin.Mesleği kutsama hastalıgına yakalanan öğretmenlerden farkınız yok.İktisat için babanızın fabrikası varsa size vizyon katar başına geçerseniz yeni dünya trendlerine ayak uydurur 1 milyon dolar ciroyu 1,5 milyon dolar yaparsınız halamı geçmedi filtreden mesleksizmişim birde bak sen diploma alın okuyun gerçek hayata atılın görücem hepinizi.Adam koç da iktisat var diyor tabi olacak adam 2 dil biliyor mba yapıp geliyor.Aydın doğanın kızı ingilterede eğitim alıp geliyor hepsiburada.com cirosuna etki ediyor.Senin o ciroyu katkı yapman için elbette koç sabancı bitirmen lazım.Bananız emekli yada küçük esnaf ben boşa zamanınız gitmesin diye yazıyorum bir meslek sahibi olun diye yazıyorum ilk mesajı yazan arkadaşa daha fazla savunmayın bölümünüzü http://eksisozluk.com/entry/29251989 bak ne demek istediğimi yazmış adam mezun çok iş şansı az sonra asgari ücretten irsaliye kesersiniz zorunuza gider
    Adam haklı doğru söylemiş ama sen gelmişsin iktisat okunmaz diyorsun ben ona kızdım zaten.Bundan 10 sene önce iktisadi ve idari bilimler çok popülerdi ve açıköğretimin kontenjalı olmasıyla o değeri yeniden kazanacak.Devlet büyüklerini bir araştır bakalım bir çoğu iktisat mezunu.Kaliteli bir eğitimle orta bir puanla kpss de çok rahat atama şansı var.Arkadaşının torpille girdiğini söylemişsinde adam atanacak puanı alamadıysa devlet ne yapsın bedavadan memurluk yok öyle.Özellikle iktisat mezunu diye almamazlık yapmadılar herhalde.
  • 16-07-2013, 19:11:27
    #17
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam haklı doğru söylemiş ama sen gelmişsin iktisat okunmaz diyorsun ben ona kızdım zaten.Bundan 10 sene önce iktisadi ve idari bilimler çok popülerdi ve açıköğretimin kontenjalı olmasıyla o değeri yeniden kazanacak.Devlet büyüklerini bir araştır bakalım bir çoğu iktisat mezunu.Kaliteli bir eğitimle orta bir puanla kpss de çok rahat atama şansı var.Arkadaşının torpille girdiğini söylemişsinde adam atanacak puanı alamadıysa devlet ne yapsın bedavadan memurluk yok öyle.Özellikle iktisat mezunu diye almamazlık yapmadılar herhalde.
    iktisatı okuman için ya iyi bir üniversitede okuman lazım yada babanızın işini geliştirmek için ortamın olması lazım arkadaş 2, mesajında sayısalla arasının olmadığını söyledi zaten herkes iktisat yazıyor sonuçları ortada bu memlekette yeterince üst düzey yönetici var üretmek lazım hizmet sektörünün bu kadar büyük olması abestir.Bu arada ispanyada diş hekimliği fakültesini de kaldırdılar halk bilinçlendiği için neyse hepinize iyi forumlar

    https://www.r10.net/1067577389-post10.html