Harbi komedisin ya sen.Karşındakini tanımadan yorum yapma sülalemi satın alırmış.Ben senin dünyanın satın alırım çocuk.Mühendislik dediğin nedir iktisat kadar puanı yok.O dediğin mühendislik bölümleri kapanma aşamasında.Bir halttan anladığın yok konuşuyorsun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:04:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:01:51 --
Hocam böylelerinden uzak durmak lazım iktisat okumaya kapasiteleri olmadığından yazıyorlar.Okuması kolay değil.İktisadi ve idari bilimler hiçbir zaman bitmez bunu kime sorarsanız sorun
kardeşim üstteki arkadaş anladı sizde anlayın koç iktisat tam bursluyla selçuk iktisat bir mi bunu diyorum! arkadaşın yaptığı tercihlerine aldığı puana bakın ezbere konuşuyorsunuz.Nereleri yazmış nereler gelebilir ona bakın siz anladınız mı.Kapasite yoku geçin.Mesleği kutsama hastalıgına yakalanan öğretmenlerden farkınız yok.İktisat için babanızın fabrikası varsa size vizyon katar başına geçerseniz yeni dünya trendlerine ayak uydurur 1 milyon dolar ciroyu 1,5 milyon dolar yaparsınız

halamı geçmedi filtreden

mesleksizmişim birde bak sen diploma alın okuyun gerçek hayata atılın görücem hepinizi.Adam koç da iktisat var diyor tabi olacak adam 2 dil biliyor mba yapıp geliyor.Aydın doğanın kızı ingilterede eğitim alıp geliyor hepsiburada.com cirosuna etki ediyor.Senin o ciroyu katkı yapman için elbette koç sabancı bitirmen lazım.Bananız emekli yada küçük esnaf ben boşa zamanınız gitmesin diye yazıyorum bir meslek sahibi olun diye yazıyorum ilk mesajı yazan arkadaşa daha fazla savunmayın bölümünüzü
http://eksisozluk.com/entry/29251989 bak ne demek istediğimi yazmış adam mezun çok iş şansı az sonra asgari ücretten irsaliye kesersiniz zorunuza gider