Adam haklı doğru söylemiş ama sen gelmişsin iktisat okunmaz diyorsun ben ona kızdım zaten.Bundan 10 sene önce iktisadi ve idari bilimler çok popülerdi ve açıköğretimin kontenjalı olmasıyla o değeri yeniden kazanacak.Devlet büyüklerini bir araştır bakalım bir çoğu iktisat mezunu.Kaliteli bir eğitimle orta bir puanla kpss de çok rahat atama şansı var.Arkadaşının torpille girdiğini söylemişsinde adam atanacak puanı alamadıysa devlet ne yapsın bedavadan memurluk yok öyle.Özellikle iktisat mezunu diye almamazlık yapmadılar herhalde.
iktisatı okuman için ya iyi bir üniversitede okuman lazım yada babanızın işini geliştirmek için ortamın olması lazım arkadaş 2, mesajında sayısalla arasının olmadığını söyledi zaten

herkes iktisat yazıyor sonuçları ortada

bu memlekette yeterince üst düzey yönetici var üretmek lazım hizmet sektörünün bu kadar büyük olması abestir.Bu arada ispanyada diş hekimliği fakültesini de kaldırdılar halk bilinçlendiği için neyse hepinize iyi forumlar
https://www.r10.net/1067577389-post10.html