arkadaşlar iktisatı mı yazsam acaba ilk sıraya açık ögretim dersleri çok mu ağır olur sayısala o kadar fazla kafam basmıyor ) :
sizce ilk tercih
iktisatmı olmalı yoksa kamu yönetimimim?.