kardeşim üstteki arkadaş anladı sizde anlayın koç iktisat tam bursluyla selçuk iktisat bir mi bunu diyorum! arkadaşın yaptığı tercihlerine aldığı puana bakın ezbere konuşuyorsunuz.Nereleri yazmış nereler gelebilir ona bakın siz anladınız mı.Kapasite yoku geçin.Mesleği kutsama hastalıgına yakalanan öğretmenlerden farkınız yok.İktisat için babanızın fabrikası varsa size vizyon katar başına geçerseniz yeni dünya trendlerine ayak uydurur 1 milyon dolar ciroyu 1,5 milyon dolar yaparsınız

halamı geçmedi filtreden

mesleksizmişim birde bak sen diploma alın okuyun gerçek hayata atılın görücem hepinizi.Adam koç da iktisat var diyor tabi olacak adam 2 dil biliyor mba yapıp geliyor.Aydın doğanın kızı ingilterede eğitim alıp geliyor hepsiburada.com cirosuna etki ediyor.Senin o ciroyu katkı yapman için elbette koç sabancı bitirmen lazım.Bananız emekli yada küçük esnaf ben boşa zamanınız gitmesin diye yazıyorum bir meslek sahibi olun diye yazıyorum ilk mesajı yazan arkadaşa daha fazla savunmayın bölümünüzü
http://eksisozluk.com/entry/29251989 bak ne demek istediğimi yazmış adam mezun çok iş şansı az sonra asgari ücretten irsaliye kesersiniz zorunuza gider
Adam haklı doğru söylemiş ama sen gelmişsin iktisat okunmaz diyorsun ben ona kızdım zaten.Bundan 10 sene önce iktisadi ve idari bilimler çok popülerdi ve açıköğretimin kontenjalı olmasıyla o değeri yeniden kazanacak.Devlet büyüklerini bir araştır bakalım bir çoğu iktisat mezunu.Kaliteli bir eğitimle orta bir puanla kpss de çok rahat atama şansı var.Arkadaşının torpille girdiğini söylemişsinde adam atanacak puanı alamadıysa devlet ne yapsın bedavadan memurluk yok öyle.Özellikle iktisat mezunu diye almamazlık yapmadılar herhalde.