benim tüm mühendisliklere saygım var memleket muhasebeci,iktisatcı ve garson doldu.Bu bölümler her yerde çünkü en kolay para kazandıran üniye bir anfi koyup sıra koyup para kazandıran bölümler.Benim çocugum sabancı koç iktisad yazacak bastırırım parayı okuturum yoksa sütçü imam ünisindeki diplomasının istanbuldaki global bir şirkete katkısı yok bunu demek istiyorum
Harbi komedisin ya sen.Karşındakini tanımadan yorum yapma sülalemi satın alırmış.Ben senin dünyanın satın alırım çocuk.Mühendislik dediğin nedir iktisat kadar puanı yok.O dediğin mühendislik bölümleri kapanma aşamasında.Bir halttan anladığın yok konuşuyorsun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:04:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:01:51 --
Çorlu Fem dersahesinde okuyan bir arkadaşımın arkadaşı, Koç İktisat ( tam burs) seçti.Yaptığı puan 490 küsürdü.Daha adını yazamayan insanlar, bilmeden konuşuyor.Halbuki sorsan kendi mesleği yok.
Hocam böylelerinden uzak durmak lazım iktisat okumaya kapasiteleri olmadığından yazıyorlar.Okuması kolay değil.İktisadi ve idari bilimler hiçbir zaman bitmez bunu kime sorarsanız sorun