English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce bölümün adını yazmayı öğren.Türkiyede derece yapan eşit ağırlık öğrencileri eşşekti zaten bir tek sen akıllısın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.Adamlar elleriyle hukuku pdr yi tepip iktisat yazıyor.Benim 2 yıllık boktan bölüm bitiren bir arkadaşım bile devlete atandı sen burda hayal aleminde yaşa.Seni fena kandırmışlar fena.
Evete eşşekler güzel kardeşim ben akıllıyım çok da zekiyim hadi sana morinholuk yapayım aklınızın hayal edemeyeceği kadar kazanıyorum sülaleniz gelse bu kadar kazanamaz.Oldu mu.Hayatınız merkezine okulu koyuyorsunuz sonra bize niye iş yok görende genetik mühendisliği sanır. o kadar iş var ama bu millet gerizekalı niye iktisada abanmıyorlaer devlete girecek kadar vizyon sahibi olan arkadaşlarınız size uslub ögretsinler ne bu tepki


wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu yüzden Boğaziçi işletme,iktisat ilk 1000'den
Galatasaray işletme,iktisat ilk 3000'den öğrenci alıyor dimi ?
galatasaray işletmeyle sıradan anadolunun işletmesi hakkında bilgi sahibi olmanız değerinizi artıracaktır. Sabancının işletmesine 33 bin dolar veririm ama sıradan bir üniversitenin iktisadına 4 yılımı vermem okulda hallediyorsunuz değil mi her şeyi üniversite size diploma verir kriz anında nasıl bir yönetim sergileyeceginiz kişisel gelişim ile alakalıdır

Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ösym bunu okusa iktisat fakültelerini kapatır

hocam iktisatın çok geniş bir çalışma alanı var. Özellikle tm deki diğer mesleklerde kıyasladığımızda çalışma alanları çok geniş. Sorun bölümde değil sizin arkadaşınızda , ondan uzak durun
hocam ben iktisat mezunu arayan adamın meslek lisesinden çıkması isteniyor daha fatura kesemiyor bu adamı ne yapacaksın.

Bana tepki gösterenlere 2 sene önceki marmara iktisadın hocasının açıklamasını okusunlar adam açıkca diyorlar bu memlekette iktisadları kapatsınlar diye türkiyenin üretime ihtiyacı var diye bu kadar fikirin üretildiği yerde gelişme olmaz diye koca profesör salak bizimkiler pek akıllı