Siz tüm işletme,iktisat bölümlerini kastetmişsiniz.
Merak etmeyin farkı sizden çok daha iyi ayırt ederim. Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinde okuyorum
benim tüm mühendisliklere saygım var memleket muhasebeci,iktisatcı ve garson doldu.Bu bölümler her yerde çünkü en kolay para kazandıran üniye bir anfi koyup sıra koyup para kazandıran bölümler.Benim çocugum sabancı koç iktisad yazacak bastırırım parayı okuturum yoksa sütçü imam ünisindeki diplomasının istanbuldaki global bir şirkete katkısı yok bunu demek istiyorum