• 31-12-2015, 14:26:14
    #1
    Merhaba okul için bir website tasarlıyorum,öğrencileri bir araya toplamak için resmi değil.Siteyi Adobe Muse üzerinden yapıyorum bu arada.

    Anasayfa


    Blog Sayfası


    Şimdilik nasıl olmuş ve neler ekleyebilirim? Neleri düzelteyim?
  • 31-12-2015, 17:38:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oncelikle birseyler yapmaya calisman guzel cunku zamanla iste proflasisirsin.

    ama sana soyle bir tavsiyede bulunayim. once psd seklinde aklindaki tasarimi ciz sonra onu css ye dok. en son php yada asp ile kodlamaya basla
  • 31-12-2015, 17:43:40
    #3
    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oncelikle birseyler yapmaya calisman guzel cunku zamanla iste proflasisirsin.

    ama sana soyle bir tavsiyede bulunayim. once psd seklinde aklindaki tasarimi ciz sonra onu css ye dok. en son php yada asp ile kodlamaya basla
    hocam o denli bir bilgim olmadığı için muse kullandım
  • 31-12-2015, 17:45:40
    #4
    Gold üye
    Başlangıç olarak tasarımsal eleştiri yapmak yanlış olur ama tipografiyi biraz daha geliştirirsen iyi olur ayrıca okula yakışacak kurumsal düz bir font seçmende fayda var.
  • 31-12-2015, 19:13:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç olarak tasarımsal eleştiri yapmak yanlış olur ama tipografiyi biraz daha geliştirirsen iyi olur ayrıca okula yakışacak kurumsal düz bir font seçmende fayda var.
    elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.

    web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.

    belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.

    BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSE OZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR. once kodla sonra tasarlamayi ogren diye birsey yoktur.
  • 31-12-2015, 19:18:34
    #6
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç olarak tasarımsal eleştiri yapmak yanlış olur ama tipografiyi biraz daha geliştirirsen iyi olur ayrıca okula yakışacak kurumsal düz bir font seçmende fayda var.
    hocam font olarak klasik bir şey seçtim,kurumsal olmasına gerek yok ana websitesi kullanmayacak topluluk sitesi olacak

    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.

    web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.

    belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.

    BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSEOZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR.
    hocam sakin olun tartışmaya gerek yok,bu arada kağıt üzerinde çizmiştim ana şablonu css ve html bilgim sadece editlemek üzerinde
  • 31-12-2015, 19:53:22
    #7
    Gold üye
    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.

    web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.

    belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.

    BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSE OZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR. once kodla sonra tasarlamayi ogren biye birsey yoktur.
    kendi adıma konuşmuştum halbuki
  • 31-12-2015, 19:54:53
    #8
    Forumda Yaparbilirsiniz
  • 01-01-2016, 09:27:36
    #9
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda Yaparbilirsiniz
    Yapıcam hocam onuda şablon üzerinden ekleyeceğim,yani iframe ile yapmayı düşünüyorum ancak direk forumun index'inide çağırabilirim.