Konu
Okula Yaptığım Site
31-12-2015, 14:26:14
#1
range
Merhaba okul için bir website tasarlıyorum,öğrencileri bir araya toplamak için resmi değil.Siteyi Adobe Muse üzerinden yapıyorum bu arada.
Anasayfa
Blog Sayfası
Şimdilik nasıl olmuş ve neler ekleyebilirim? Neleri düzelteyim?