• 19-01-2016, 20:29:19
    #10
    6 Yıldır bu sektördeyim Tasarım ve Dökümantasyon olarak hala kendimi geliştirmekteyim ki Yazılım sektörüne henüz giremedim. Daha yeni yeni ısınmaya çalışan bir kişiye siz ne anlatıyorsunuz ?

    Bu işi yapmıyorsan konuşmayacaksın. Arkadaş daha Wordpress sistemini dahi yeni duymuştur önce tasarla sonra kodla diyorsun dalga mı geçiyorsun ?

    Arkadaş başlangıç olarak tasarımı seçmiş kendisini bu alanda biraz ilerletsin sonra diğerlerine zaman geçtikçe merak salacak ve daha cok bilgi sahibi olacaktır.

    Önemli olan bu işlere girdiğinizde kendinizi "profesyonel" olarak görmeyin. Bu sektörde profesyonel kavramı görecelidir. Önce sevdiğiniz, ilgi duyduğunuz alanda kendinizi geliştirmeye bakın hem o işi severek yapacaksınız hemde daha çok ilgi duyacaksınız.

    Tasarım ile başlayacaksan öncelikle yeteneğini bilmen lazım. El yeteneğin nasıl ve diğer etkenleri göz önünde bulundurarak tasarım alanındaki sektörlere yönelmeni tavsiye ederim.

    Baskı tasarımlarında kendilerini geliştiren arkadaşlar Web konusunda pasif kalmaktadır bunu göz önünde bulundurmalısın.

    Tasarım yaparken hemen bi yaratıcılık söz konusu olmaz öncelikle sektördeki yapılmış tasarımları, makaleleri inceleyip iyi okuman gerekmektedir.

    Ücretsiz sunulan tasarımları açıp inceleyerek te yapabilirsin bu işlemleri gelişimin konusunda fazlası ile katkı sağlayacaktır.

    Daha fazla bilgi almak istersen özel mesaj atman yeterli olacaktır. Paylaşım yapmak için Gereksiz bilgi paylaşımında bulunmayın.

    Saygılarımla,

    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.

    web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.

    belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.

    BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSE OZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR. once kodla sonra tasarlamayi ogren diye birsey yoktur.
  • 19-01-2016, 20:40:49
    #11
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oncelikle birseyler yapmaya calisman guzel cunku zamanla iste proflasisirsin.

    ama sana soyle bir tavsiyede bulunayim. once psd seklinde aklindaki tasarimi ciz sonra onu css ye dok. en son php yada asp ile kodlamaya basla
    ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.

    web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.

    belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.

    BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSE OZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR. once kodla sonra tasarlamayi ogren diye birsey yoktur.
    Daha yazmayı bilmiyosun, gelmiş ahkam kesiyosun...