muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda Yaparbilirsiniz
Yapıcam hocam onuda şablon üzerinden ekleyeceğim,yani iframe ile yapmayı düşünüyorum ancak direk forumun index'inide çağırabilirim.