elestri yapmayacaksan adam buraya niye eklemis ? madalyami bekliyor sana gore ? tabiki de elestirecez ve gelismesinde ona yol gosterecegiz.
web tasarimin temeli o siteyi once kagit ustunde yada ps de tasarlamaktir sonra css ye dokup kodlamaktir.
belki wordpress temasi yapmis olabilirsin ama bu seni profosyonel yapmaz o yuzden yorumlarinida ona gore atki insanlar yanlis yonlenmesin.
BIR KISI WEB TASARIMI OGRENECEKSE OZGUN TASARIMLAR YAPACAKSA BUNUN TEK YOLU SADECE ONCE YAPACAGI SITEYI CIZMESI AKLINDA SEKILLENDIRMESIDIR. once kodla sonra tasarlamayi ogren biye birsey yoktur.
kendi adıma konuşmuştum halbuki