Konu
Okula Yaptığım Site
31-12-2015, 17:45:40
#4
uckan
Gold üye
Başlangıç olarak tasarımsal eleştiri yapmak yanlış olur ama tipografiyi biraz daha geliştirirsen iyi olur ayrıca okula yakışacak kurumsal düz bir font seçmende fayda var.