• 12-01-2011, 20:34:22
    #37
    vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kuracamda benim mssql paneli açılmıyor hata veriyor : (
    aga2442 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meraba daha öncede yorum yapmıştım fakat tekrar yazıyorum bi sorunu belirtmek için kısaca özetliyim..

    şimdi veritabanı oluşturup sql dosyasını yükleyin demişsiniz...dediğiniz ms sql veritabanı oluşturuyorum ardından yüklemey çalışınca hata veriyor nedeni ise ms sql veritabanına .sql uzantılı yükleme olmamasından dolayı host firmamlada görüşüm aynı konuyu söylediler sizden ricam konuyla ilgili yardımcı olmanız..
    SQL Kurulum ile ilgili video aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.;

    http://www.baymyo.com/Kullanici/Vide...8-5dd5c71ce83a
  • 12-01-2011, 20:39:25
    #38
    Sistem .NET Framework 4.0 ve ASP.NET teknolojisi ile C# dili kullanılarak ile yazılmıştır. Veritabanı olarak şuan için MS SQL kullanılmaktadır. Katmanlı Mimari yapısına uygundur. Kendi sınıflarını kullanmaktadır. Yazılım içerisinde eklenti şuan için yoktur tamamı ile sıfırdan yazılmış bir uygulamadır. Şablon ve Yazılım tarafımıza lisanlıdır, lisan sorunu olmayacaktır ücretsiz dagıtım ve ücretli yayınlama lisanlarımız mevcuttur.


    işte bu bunu güncelleyim biraz kendime göre

    teşekkürler dostum çok makbule geçti valla

    az sonra domainimin birine kurayım da

    dll i decompile etmem gerekli o kadar
  • 12-01-2011, 20:46:36
    #39
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş teşekkürler.
  • 12-01-2011, 20:53:51
    #40
    kurulum bir kaç dakikamı aldı site yayında şu anda

    linkleri sef yapmam lazım
    dll deki classları görmem lazım
    bu portalı daha çok geliştirmek lazım
    bu scripte el atayım bu gece itibari ile
    Allah razı olsun

    ama 10 numara olmuş kesinlikle ellerinze sağlık
  • 12-01-2011, 21:01:37
    #41
    tasarım oldukça güzel
  • 12-01-2011, 21:06:44
    #42
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem .NET Framework 4.0 ve ASP.NET teknolojisi ile C# dili kullanılarak ile yazılmıştır. Veritabanı olarak şuan için MS SQL kullanılmaktadır. Katmanlı Mimari yapısına uygundur. Kendi sınıflarını kullanmaktadır. Yazılım içerisinde eklenti şuan için yoktur tamamı ile sıfırdan yazılmış bir uygulamadır. Şablon ve Yazılım tarafımıza lisanlıdır, lisan sorunu olmayacaktır ücretsiz dagıtım ve ücretli yayınlama lisanlarımız mevcuttur.


    işte bu bunu güncelleyim biraz kendime göre

    teşekkürler dostum çok makbule geçti valla

    az sonra domainimin birine kurayım da

    dll i decompile etmem gerekli o kadar

    decompile açıktır daha önce de forumda yazmıştım dll leri şifrelemedim hususi olarak açık bırakılmıştır... sadece merağı olan ve biraz çaba sarfeden görsün diye..

    sistemi kulananlar kurdukları adresleri yazarlarsa yada tarafımıza mail atarlarsa seviniriz.. kimseden para istemiyoruz bunun için ...
  • 12-01-2011, 21:11:56
    #43
    Asit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    decompile açıktır daha önce de forumda yazmıştım dll leri şifrelemedim hususi olarak açık bırakılmıştır... sadece merağı olan ve biraz çaba sarfeden görsün diye..

    sistemi kulananlar kurdukları adresleri yazarlarsa yada tarafımıza mail atarlarsa seviniriz.. kimseden para istemiyoruz bunun için ...
    şu anda test amaçlı kurdum siteyi asıl siteme geçince adresi pm atarım

    hiç uğraştırmasanızda direk .cs dosyaları alsak olmaz mı

    bu arada ürün sayfası pasif durumda galiba
  • 12-01-2011, 21:21:32
    #44
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda test amaçlı kurdum siteyi asıl siteme geçince adresi pm atarım

    hiç uğraştırmasanızda direk .cs dosyaları alsak olmaz mı

    bu arada ürün sayfası pasif durumda galiba
    evet onları ücretsiz içerisine katmadık sistem moduler yapı biraz incelediğinizde kavrarsınız diğer projelerimizi bekleyin.. Mayıs ayından sonra yeni projeler ile gene karşınızda olacağız..

    SourceCode kısımına gelince sana bir ipucu baymyo.com adresinden Child Apprentices programını indir ve SQL Server'e bağlan tüm tabloları seç.. kaynak kod oluştur... kütüphane kısımını oluşturmuş olursun..
  • 12-01-2011, 21:26:26
    #45
    Merhabalar web.config de dbname,dbuser ve şifre bölümü altta belirtiğim yermidir?

    <!--<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

    ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />-->
    <add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

    ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />
    </connectionStrings>

    Plesk üzerinden herşeyi yaptım sayfa açılmadı hatam nerede olabilir...

    www.sitem.com\yayimla olarak dosyaları attım fark edermi