ben kuracamda benim mssql paneli açılmıyor hata veriyor : (
meraba daha öncede yorum yapmıştım fakat tekrar yazıyorum bi sorunu belirtmek için kısaca özetliyim..
şimdi veritabanı oluşturup sql dosyasını yükleyin demişsiniz...dediğiniz ms sql veritabanı oluşturuyorum ardından yüklemey çalışınca hata veriyor nedeni ise ms sql veritabanına .sql uzantılı yükleme olmamasından dolayı host firmamlada görüşüm aynı konuyu söylediler sizden ricam konuyla ilgili yardımcı olmanız..
SQL Kurulum ile ilgili video aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.;
http://www.baymyo.com/Kullanici/Vide...8-5dd5c71ce83a