Merhabalar web.config de dbname,dbuser ve şifre bölümü altta belirtiğim yermidir?
<!--<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User
ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />-->
<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User
ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />
</connectionStrings>
Plesk üzerinden herşeyi yaptım sayfa açılmadı hatam nerede olabilir...
www.sitem.com\yayimla olarak dosyaları attım fark edermi