Merhabalar web.config de dbname,dbuser ve şifre bölümü altta belirtiğim yermidir?

<!--<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />-->
<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />
</connectionStrings>

Plesk üzerinden herşeyi yaptım sayfa açılmadı hatam nerede olabilir...

www.sitem.com\yayimla olarak dosyaları attım fark edermi