calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem .NET Framework 4.0 ve ASP.NET teknolojisi ile C# dili kullanılarak ile yazılmıştır. Veritabanı olarak şuan için MS SQL kullanılmaktadır. Katmanlı Mimari yapısına uygundur. Kendi sınıflarını kullanmaktadır. Yazılım içerisinde eklenti şuan için yoktur tamamı ile sıfırdan yazılmış bir uygulamadır. Şablon ve Yazılım tarafımıza lisanlıdır, lisan sorunu olmayacaktır ücretsiz dagıtım ve ücretli yayınlama lisanlarımız mevcuttur.


işte bu bunu güncelleyim biraz kendime göre

teşekkürler dostum çok makbule geçti valla

az sonra domainimin birine kurayım da

dll i decompile etmem gerekli o kadar

decompile açıktır daha önce de forumda yazmıştım dll leri şifrelemedim hususi olarak açık bırakılmıştır... sadece merağı olan ve biraz çaba sarfeden görsün diye..

sistemi kulananlar kurdukları adresleri yazarlarsa yada tarafımıza mail atarlarsa seviniriz.. kimseden para istemiyoruz bunun için ...