Sistem .NET Framework 4.0 ve ASP.NET teknolojisi ile C# dili kullanılarak ile yazılmıştır. Veritabanı olarak şuan için MS SQL kullanılmaktadır. Katmanlı Mimari yapısına uygundur. Kendi sınıflarını kullanmaktadır. Yazılım içerisinde eklenti şuan için yoktur tamamı ile sıfırdan yazılmış bir uygulamadır. Şablon ve Yazılım tarafımıza lisanlıdır, lisan sorunu olmayacaktır ücretsiz dagıtım ve ücretli yayınlama lisanlarımız mevcuttur.
işte bu

bunu güncelleyim biraz kendime göre
teşekkürler dostum çok makbule geçti valla
az sonra domainimin birine kurayım da
dll i decompile etmem gerekli o kadar
decompile açıktır daha önce de forumda yazmıştım dll leri şifrelemedim hususi olarak açık bırakılmıştır... sadece merağı olan ve biraz çaba sarfeden görsün diye..
sistemi kulananlar kurdukları adresleri yazarlarsa yada tarafımıza mail atarlarsa seviniriz.. kimseden para istemiyoruz bunun için

...